Oferta pracy: Internal audit manager

kontakt przez PUP

Opis stanowiska pracy

Zarządzanie funkcją audytu w regionie i interakcja z kluczowymi interesariuszami, współpraca z kluczowymi interesariuszami w całym procesie audytu, przygotowanie planu audytu i terminowa realizacja przydzielonych zleceń audytowych, coaching i mentoring bezpośrednich i pośrednich podwładnych, monitorowanie postępów audytu i budżetów, nadzorowanie i zarządzanie przydzielonym zespołem audytowym, dyskusja z audytowanymi na temat uwag z audytu i planów działania. Praca w międzynarodowym środowisku.
Numer oferty: 25/1089
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zgłoś błąd w ofercie pracy

Wymagania

Angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 13) Doświadczenie zawodowe
Wymagane 13 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z finansami oraz audytem, w tym ponad 6 lat na stanowiskach managerskich. Ukończone studia wyższe w dziedzinie handlu, ukończony kurs w zakresie rachunkowości sądowej oraz zapobieganiu oszustwom finansowym potwierdzony certyfikatem, certyfikat CIA (Certified Internal Auditor) wydanym przez Instytut Audytorów Wewnętrznych.

Wykształcenie

Wyższe (w tym licencjat)

Poznań,
ul. Nie podano ulicy

618345675
a.hetmanczyk@poznan.praca.gov.pl

Dodatkowe informacje

Data dodania: 2025-04-14
Data ważności: 2025-04-25
Rozpoczęcie pracy: 2025-07-01